IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Отново заедно: Синди Крауфорд, Наоми Кембъл и Хелена Кристенсен на дефиле в Париж

1 март 2022 12 30

Супермоделите от 90-те обединиха сили с новото поколение в лицето на Кендъл Дженър, сестрите Хадид и Кая Гербер

Снимки: Getty Images

Снимки: Getty Images

Дизайнерът Върджил Абло почина преди няколко месеца след дълга борба с рака. Наследството му обаче все още се помни и завладява модния подиум. Така се случи и в Париж преди ден, когато се проведе дефилето на марката Off-White, която беше основана именно от Абло.

За Седмицата на модата във френската столица пристигнаха множество звезди от всички сфери. Всяка една марка искаше да ги впечатли, но със сигурност Off-White успя да го направи със звездното си шоу, което събра на едно място модели от 90-те и новото време. Говорим за имена като Синди Крауфорд, Наоми Кембъл, Хелена Кристенсен и Амбър Валета, които обединиха сили с младото поколение в лицето на Кендъл Дженър, сестрите Хадид, Карли Клос и Кая Гербер.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Off-White™ (@off____white)

Последният път, когато супермоделите от 90-те, често наричани и оригиналните супермодели, се събраха беше през 2017 година за дефилето пролет/лято на Versace. То отново беше в почит на покоен дизайнер, но този път в името на Джани Версаче. По това време се отбеляза 20 години от смъртта на основателя на Versace.

Дефилето беше особено специално за Синди Крауфорд, която сподели модния подиум с дъщеря си Кая Гербер. За участието си младата моделка носеше цветна тениска с надпис с тъмносиньо-сива пола, отличаваща се с обемна горна част. Визията беше завършена със зелени токчета, чифт слънчеви очила и смартфон.

Крауфорд пък беше малко по-семпла, но също толкова елегантна като дъщеря си. Нейният тоалет съчетаваше щамповано черно сако с многослойна пола от тюл. Тя също държеше слънчеви очила в едната си ръка и завърши визията с дълга, висяща кристална обица.

„Off-White на Върджил Абло представя космическия кораб Земя, „въображаемо преживяване“. Манифест за неговата демократична и приобщаваща модна революция, тази дебютна колекция „висша мода“, замислена и проектирана от Върджил, взима най-свещените символи на марката и ги обръща с главата надолу“, се казва в публикация на Off-White в социалните мрежи.

Не само че най-големите имена в модната индустрия се появиха на дефилето, но то може да се похвали и с истински шампиони от света на спорта и музиката. Серина Уилямс също се разходи по подиума, носейки прозрачна синя рокля върху синьо-зелен тоалет. Цветът на костюма под роклята напомни на много хора за ерата, в която се спореше дали една друга рокля е синя или златна.

Серина Уилямс

Снимка: Getty Images

От музикалния бизнес представителите бяха Фарел Уилямс и бременната Риана с приятеля ѝ A$AP Rocky. Изпълнителката, която продължава да бъде вдъхновение за всички бъдещи майки, се появи в прасковена кожена минирокля, допълнена от палто в същия цвят. Тя завърши визията с токчета, които се завързваха по крака, малка чантичка и няколко колиета с различна дължина. A$AP Rocky реши да остави цялото внимание върху приятелката си, обличайки се изцяло в черни кожени дрехи.

Според Business of Fashion, събитието е било „поклонение“ към покойния Абло и начин марката Off-White да премине в следващата си фаза, която включва продукти за красота и сътрудничество с марката обувки Church's.

Риана и

Снимка: Getty Images

„Енергията, която се налива в марката е достатъчна за десетилетия, за векове. Върджил би искал да го направим. Той винаги е казвал, че това трябва да бъде марка за няколко поколения“, казва Андреа Гили, който помага за основаването на New Guards Group заедно с Абло.

Off-White става част от луксозното семейство LVMH, което управлява и Louis Vuitton, през юли 2021 година. „Това е определящ момент, в който се сменя бащата основател. Ив Сен Лоран заемни г-н Диро, но смъртта на Върджил не трябва да води до наемането на човек, който е същия като него. Не е невъзможно, но не е и единственото решение“, казва шефът на Louis Vuitton Майкъл Бърк.

Амбър Валета

Амбър Валета. Снимка: Getty Images

Той допълва, че марката има много културни аспекти – музика, спорт, което ѝ позволява да върви по различни пътища и да привлича още повече аудитория.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари