Най-голямото спортно събитие в САЩ може и да приключи, но още дълго време ще се говори за него. И не толкова за мъжете на терена, колкото за дамите, които взривиха публиката по време на полувремето на Супербол.
Да, точно така, говорим за Дженифър Лопес и Шакира.
Още когато беше обявено, че двете латиноамериканки ще участват в събитието, интересът към Супербол се повиши още повече. Феновете внимателно следяха социалните профили на звездите, за да разберат първи за процеса на подготовка и се надяваха Лопес или Шакира да повдигнат поне малко завесата.
Това така и не стана и изпълнителките до края криеха какво ще направят на сцената. Единственото, което споделиха е, че се готвят усилено и обещаха да направят най-доброто шоу досега.
Снимка: БГНЕС
Е, обещанието им се сбъдна! Лопес и Шакира буквално взривиха сцената със своите изпълнения на някои от най-големите им хитове. Танците също не липсваха в шоуто и феновете успяха да се насладят на чупките и извивките, които само латиноамериканците владеят.
Освен с изпълнението си обаче Джей Ло впечатли и с избора си на тоалети. Тя заложи на цели 5 различни дизайна, които успя да смени за едва 12 минути екранно време. При това изпълнителката нито веднъж не напусна сцената.
Снимка: БГНЕС
Как се случи това? Всичките 5 костюма са били един върху друг.
По време на изпълненията си Лопес и нейните танцьори бяха облечени единствено и само с дизайни на Versace, които лично са били одобрени от Донатела Версаче. Тук не сме изненадани, тъй като през годините сме виждали, че Джей Ло залага именно на тази марка.
Сега тя е лице на модната линия пролет/лято 2020 заедно с модела Кендъл Дженър. Със сигурност не е било лесно за изпълнителката да смени всичките тези тоалети за това кратко време. Затова на помощ идват и стилистите й Роб Зангарди и Мариел Хаен.
Снимка: БГНЕС
„Знаехме, че когато хората си помислят за Дженифър, веднага се сещат за Versace. Затова знаехме, че тази марка трябва да е изборът ни за Супербол“, казва Хаен пред „Vogue“.
Тя и Зангарди са част от екипа на Джей Ло от 2011 година и са работили с нея за едни от най-големите ѝ представления. Суперболът обаче е съвсем друго нещо и двамата много добре го знаят.
„Винаги има рискове при изпълненията, но това беше толкова важно, защото толкова много хора го гледат на живо и вкъщи“, добавя Зангарди.
Той признава, че е било наистина трудно да включат всички дизайни в екранното време, с което разполагат. „Трябваше да се уверим, че костюмите ѝ могат да бъдат сменяни доста бързо и то на сцената“.
Снимка: БГНЕС
Затова стилистите се спират на идеята костюмите да бъдат един върху друг и смяната да става изключително бързо. „Всеки един трябваше да е над предишния, защото Джей Ло никога не напуска сцената“.
Според Хаен, най-дългото „преобличане“ на звездата е траело 8 секунди.
Дженифър Лопес и Шакира усилено се готвят за Super Bowl
Освен че искат Джей Ло да изглежда невероятно, нейните стилисти се опитват да съчетаят тоалетите ѝ с хитовете, които тя изпълнява. Звездата направи разходка из кариерата си, включвайки в шоуто песни като „Let's Get Loud“ и „Waiting for Tonight“, които излизат през далечната 1999 година.
„Искахме да създадем тоалети, които да отговарят на всяка една от фазите ѝ, белязали музикалната ѝ кариера, казва Хаен.
Един от тоалетите, които направиха огромно впечатление, беше наметалото на изпълнителката, което беше боядисано в цветовете на знамената на Пуерто Рико и САЩ. „Беше много важно за Дженифър да се появи по този начин на сцената“, споделя Зангарди. Костюмът е бил изработен от 40 хиляди червени, бели и сини пера.
Снимка: Getty
Разбира се, процесът по създаването на костюмите е бил строго наблюдаван от Лопес. „Тя беше доста въвлечена във всичко, защото обича модата, костюмите и целия подбор на тоалетите“, казва Зангарди.
20 години по-късно: Дженифър Лопес отново в зелено Versace
Според него, е много забавно да работиш с човек, който оценява дори и най-малкия детайл.