Почитателите и любители на грима и неговите тенденции, много добре знаят, че пеперуденият мотив е определящ символ за поколението от 90-те години. Сега той се завръща с пълна сила, но този път като очна линия, присъединявайки се към пеперудените мигли (ултраизвитите мигли, предпочитани от Дуа Липа) и шнолите във форма на пеперуда (аксесоарът от 90-те години, по който светът отново е обсебен).
Добил слава, благодарение на Марая Кери и албумът ѝ „Пеперуда“ от 1997 година, наред с тениските и чантите с щампи на пеперуди, мотивът на пеперудата се завръща и като самото насекомо, претърпява колоритна метаморфоза от началния си стадий. Тенденцията се преобразува във все по-креативни издания, които се вдъхновяват от формата или цветовете на пеперудата, без да я пресъздават напълно.
Забелязахме, че Хейли Бийбър е една от звездите, които се включиха в модата. Тя публикува снимка в социалните мрежи, на която демонстрира грима си. Носейки черна линия над горните мигли, моделката я допълни с бляскаво синьо, наподобяващо цвета на пеперуда. Под публикацията Бийбър остави само няколко емотиконки на пеперуда и една на размахваща ръка. Изглежда, че звездата е почерпила вдъхновение от яркия син цвят, който беше популярен през 90-те години, както и деликатната форма на крила, която съставя визията.
Примерът на Хейли предлага по-фин и по-елегантен начин да се включите в тенденцията, ако искате да запазите вида си по-минималистичен. А калейдоскопичните цветове, които са типични за пеперудите, означават, че може да експериментирате с цял спектър от нюанси, които да поставите под или над очите си.
В социалните мрежи ще видите различни вариации на гримирането, като има по-смели хора, които използват по-ярки цветове и дори по-сложни интерпретации на пеперудата. Тук се включват плаващи и деконструирани изображения и дори някои допълнителни крилати действия около миглите. Каквото и да е вашето решение, има много начини да се включите в най-новата тенденция за пролет/лято 2022 година.
Ето още няколко предложения, които може да опитате
***
***