Казват, че е важно да се грижим за кожата си от ранна детска възраст, а от Dior очевидно вярват в тази поговорка, насочвайки вниманието си към най-малките.
Луксозната марка за дрехи, парфюми и аксесоари се насочи и към козметичния свят, пускайки линия за грижа за кожата, която ще бъде изцяло формулирана за бебета. Продуктите ще носят името Baby Dior, а според официалното описание, те ще имат за цел да осигурят на най-малките безупречна, гладка и красива кожа. Линията е продължение на тази за детски парфюми, която марката първоначално стартира през 1970 година. Тя ще предлага на пазара четири продукта.
Първо, ароматизирана вода, наречена Bonne Etoile, която се продава за 230 долара. Тя се намира в пастелнорозова или ментовозелена бутилка и включва нотки на круша, дива роза и бял мускус. След това идва овлажнителят за лице и тяло – Le Lait Tres Tendre, който ще се предлага за 115 долара и е с аромат на круша.
На трето място е поставена почистващата пяна за лице, тяло и коса, носеща името La Mousse Tres Fondante, за „скромните“ 95 долара. Според Dior, тя ще превърне къпането на вашето дете в още по-ценен момент. Накрая е почистващата вода – L'eau Tres Frainche, отново за 95 долара, за която се казва, че е съставена от 98% естествени съставки и е наситена с екстракт от цвят на слез.
Говорейки пред Women's Wear Daily, Франсис Къркджиан, директор за създаване на парфюми в Dior, казва, че отдавна е фен на предишната продуктова линия за бебета.
Принцеса Иман заложи на Dior за сватбата си
Стилни в спорта у дома: Dior и Technogym се обединиха
Златен глобус 2021: Джилиън Андерсън със златна рокля на Dior
„Когато се присъединих към Dior през октомври 2022 година, един от проектите, които имах предвид, беше възраждането на Baby Dior. Кристиан Диор много пъти разказва за детството си като за много щастлив и радостен период от живота си. Парфюмите и линията за грижа за бебешка кожа бяха преустановени, но аз нямах търпение да ги върна отново към живота“, казва Къркджиан.
И така, след среща с артистичния директор на Baby Dior, Корделия де Кастелан, двамата откриват, че споделят една и съща визия за съживяване на колекцията. Така обсъждат работата си заедно, за да изградят отново вселената на Dior, насочена към най-малките.