Доли Партън пуска на пазара собствена серия вина. Легендата на американската кънтри музика, която пее за това как си налива „чаша амбиция“ в сингъла си от 1980 г. „9 to 5“, вече разработва своето вино в Щатите.
78-годишната Доли е регистрирала търговската марка в Америка, както и в Службата за интелектуална собственост в Обединеното кралство.
Източник заяви: „Доли винаги търси нови начини да достигне до аудиторията си и смята, че собственото ѝ вино е чудесна идея.
„Тя самата не е голям любител на питиетата, но обича да има нещо специално, когато ѝ се прииска да пийне.
„Тя участва в разработването на виното и се радва, че то ще се появи на пазара.“
По план продуктът ще бъде пуснат на пазара по-късно тази година.
Изборът за бизнес начинание е малко странен, тъй като самата певица не е фен на алкохола. През 2019 г. тя заяви пред NME: „Никога не съм употребявала наркотици или алкохол.
„Пия, ако съм на специална вечеря и когато летя, защото не обичам да летя, така че обикновено изпивам няколко чаши вино, но през останалото време не пия“, коментира тя.
Доли, която миналия месец участва в албума на Бионсе „Каубой Картър“ №1, е поредната звезда, която пуска свое вино на пазара.
Гари Барлоу от Take That пусна на пазара своята серия испански вина през 2021 г., а Кайли Миноуг създаде своя изключително печеливш бранд през предходната година. В рамките на 1 година Kylie Minogue Wines продаде алкохол на стойност 25 млн. паунда в Обединеното кралство, а нейното пенливо розе се превърна в най-продаваното розово просеко в страната.
Коментари