IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Звезден фитнес: Любимите упражнения на Хали Бери

16 февруари 2021 12 30

Актрисата се похвали с перфектна фигура

Снимка: Getty

Хали Бери е една от дамите в Холивуд, която служи като фитнес вдъхновение за всички нас. Въпреки 54-те си години, тя не престава да тренира и да поддържа форма, независимо дали става въпрос за роля или за собствено удоволствие. На всичкото отгоре, Бери често публикува снимки, с които ни напомня, че е време и ние да влезем във фитнес режим, който да ни подготви за предстоящото лято.

В интервюта актрисата признава, че е една от многото звезди, които практикуват периодичното гладуване. Според нея, това ѝ помага да изгори излишните калории и да позволи на тялото ѝ да влезе в режим на кетоза, където да използва мазнините като източник на енергия. Освен това, Бери харесва кето диетата, защото ѝ помага да се справи със захарния диабет.

В допълнение към стриктния хранителен режим, Хали залага и на постоянни тренировки. Тя обича да тренира цялото тяло, а не да се фокусира върху отделни мускулни групи. В своя Instagram профил актрисата беше създала хаштага #FitnessFriday, под който споделяше мотивиращи видеа в края на всяка седмица. На 12 февруари тя заяви, че се отказва от това си начинание, само за да го замени с колаборация между нея и профила Respin. Там феновете ѝ ще могат да се наслаждават на всички упражнения по всяко време, а не да чакат само петък.

За да отбележи подобаващо започването на нова фитнес мотивация, Бери реши да покаже три от любимите си упражнения, които всеки може да направи у дома. Хубавото е, че те не изискват никакво допълнително оборудване, само силна воля. За наше щастие, актрисата е включила и колко точно повторения трябва да направим, за да постигнем фигура като нейната.

Тренировката на Хали Бери

Сядане със скок (3 серии от 20 повторения)

Започнете приведени и изпънете единия крак навън, като поставите същата ръка на земята. Върнете се в изходна позиция и скочете, като изпънете ръцете настрани. Повторете упражнението с противоположния крак.

Напади напред-назад (3 серии от 50 повторения)

Изнесете единия крак напред, като държите горната част на тялото изправена и коремът трябва да е стегнат. Изправете гърба и гледайте напред. След като сте стъпили с единия крак, колената ви трябва да образуват ъгъл от 90 градуса. Коляното на предния крак не бива да преминава линията на пръстите, а коляното на задния не трябва да се допира до пода. Трябва да усещате цялата тежест в петите.

Страничен кик (3 серии от 20 повторения)

Започнете седнали на пода и поставете ръцете до тялото си. Започнете да се преобръщате, като в същия момент ритате с всеки крак във въздуха. Упражнението прилича малко на ниско, приведено циганско колело.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари