IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Тренировки вкъщи – 4 упражнения от Хилария Болдуин

21 април 2021 08 30

Тя е в перфектна форма 7 месеца след раждането

БГНЕС

Може ли една многодетна майка да се грижи за дома, за децата и да намира време за тренировки? Хилария Болдуин, която кърми две бебета и има още четирима малчугана вкъщи, доказва, че е напълно възможно, защото имаш ли желание, има и начин. Близо седем месеца след раждането на сина си Еду, инструкторката е в перфектна форма, на която много жени биха завидели.

„Да, да, имам отпусната кожа след всичките си бременности“, споделя 37-годишната съпруга на актьора Алек Болдуин в своята история в Instagram. Там тя посочи, че тялото ѝ не изглежда както преди да забременее с първото си дете, но е доволна от резултата след последната бременност и факта, че трябва да кърми не само 7-месечния си син, а и неговата по-малка сестричка Мария Лусия, с която се сдоби чрез сурогатна майка.

„Да имаш две малки бебета е толкова забавно и сладко. Има и предизвикателства“, споделя звездата, която е горд родител на шест деца.

Хилария напомня на майките, че независимо как изглеждат, те не бива да се срамуват от телата си. В поредица от видеа тя дава идеи на жените като нея какви упражнения да правят, за да поддържат формата си.

Ето 4 вида упражнения, които да правите у дома:

1. За трицепс

Тук са много важни две неща – позицията на ръцете и дишането. За да постигнете по-добър резултат, забравете за излишните движения.

2. За рамене и дупе

Може да видите как се огъват рамене по време на изпълнение на въпросното упражнение. Най-добре е да направите 3 серии от 10 повторения, като имате поне 5 дълбоки вдишвания, обяснява Болдуин.

3. Раздвижен планк

Трябва да направите по 10 повторения на всяко движение, като се стремите да се опирате на ръцете и държите корема прибран, а не отпуснат.

4. Упражнения за дупе, бедра и корем

Въпросната комбинация, показана от Хилария Болдуин, ускорява пулса. Всяко едно от движенията трябва да бъде повторено по 5 пъти, а ако сте по-напреднали, може и по 10.

Въпросните упражнения, които йога инструкторката изпълнява, са подходящи не само за майки с деца, които не могат да отидат до фитнеса, но и за всеки, който има желание да тренира у дома.

Автор - снимка
Автор на статията:
Ваня Гъркова

КоментариКоментари