Септември е един от месеците, който най-често свързваме с новото начало. Краят на лятото официално е сложен, в семейството имаме поне един ученик, вълнуващ се от началото на учебната година, а промяната към по-студен климат води със себе си и нуждата от пазаруването на сезонни продукти.
И точно по този повод септември е месецът, в който сменяме козметиката, която използваме, започвайки от грижата за тялото, минавайки през парфюма, грима, косата и дори продуктите за дома.
Тези промени не засягат само жените, а и мъжете, а най-голямо отражение това има в семейния бюджет и ежедневие.
Голямо улеснение вече е онлайн магазинът на dm – в момента в него могат да се намерят над 8000 артикула от всякакви категории, сред които грим, грижа и парфюми, коса, мъжка козметика, здраве, храна, бебе и дете, домакинство и други, като този асортимент постоянно расте.
Спестяваме време
В забързаното ежедневие предимството на онлайн магазина е, че ни спестява изключително много време. Онлайн платформата е адаптирана за удобно отваряне и през мобилни устройства, което ни позволява да пазаруваме по всяко време и от всяка една точка през мобилния си телефон.
Особено полезна за мен е услугата за експресно получаване на поръчката в рамките на три часа в избран dm магазин. Така в обедната почивка в офиса поръчвам каквото ми е необходимо и след това минавам през най-близкия до вкъщи магазин, за да взема своите поръчки. Услугата е безплатна за клиенти, които имат регистрация в „Моят dm акаунт“.
А ако все пак не успея да отида физически до най-близкия магазин, се възползвам от безплатната доставка при покупка над 100 лева, с която всичко, което съм поръчала, идва удобно точно вкъщи.
Освен това предимство, след регистрация в „Моят dm акаунт“, всеки клиент получава специални предложения и персонализирани услуги. Това има особено значение за семейния бюджет, позволявайки ми да се възползвам от постоянните специални предложения.
Платформата е особено интригуваща в още едно направление – многобройните статии с полезни съвети и допълнителна информация за продуктите от асортимента са като своеобразно електронно списание, което има съществена роля в ежедневието ми. Така винаги правя информиран избор за всяка една от покупките си, като успоредно съм в крак с актуалните тенденции и новости.
И така dm са особена част от моето ежедневие точно така, както ми е удобно на мен – дали на един клик на www.dm-drogeriemarkt.bg или на една крачка в един от общо 97 физически магазина.