IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Шампионката Теодора Кирилова: За храненето, спорта и тренировките

26 октомври 2019 16 00

Съвети от двукратния световен шампион и трикратен европейски по муай тай, както и балкански шампион по кикбокс

Шампионката Теодора Кирилова: За храненето, спорта и тренировките

Теодора Кирилова е олицетворение на израза „силна жена“. Двукратен световен шампион и трикратен европейски по муай тай, както и балкански шампион по кикбокс, Теодора е една от дамите, които успяват да съхранят едновременно женствеността си и в същото време – да „свият“ шапката на всеки мъж. Тя тренира и води тренировки в спортен клуб „Армеец“, а на 26 октомври за нея предстои следващото голямо изпитание – бойната галавечер SENSHI, на която тя ще се бие на професионално ниво срещу непобеждавана досега рускиня.

Как реши да се насочиш към спорта?

Към професионалния спорт ме насочи моят съпруг Марио. Преди да го срещна, никога дори не съм си представяла, че ще се занимавам с бойни спортове, а още по-малко, че ще стана двукратна световна и трикратна европейска шампионка по муай-тай и балканска шампионка по кикбокс. Но ето, съдбата си знае работата...

Как минава един твой ден?

В залата, от сутрин до вечер. След като се събудим с детето, правя закуска. Стремя се да приготвя нещо здравословно, което да ни зареди с енергия за целия ден. След това отивам в залата, където водя тренировки. Предимно работя с жени, които искат да подобрят своята визия и начина си на хранене. След като приключа работа, тренирам аз.

На какво те научи спортът?

Научи ме преди всичко на дисциплина, уважение и ме изгради като един по-силен характер.

Теди

Снимка: Мира Дерменджиева, Webcafe.bg

Съществуват всякакви и най-разнообразни хранителни режими. Кой е най-подходящият за поддържане на добра форма за дами, които не се занимават професионално със спорт?

Като цяло съм против диетите. Важно е правилното хранене. Трябва да се прави разлика между двете неща. Правилното хранене не само, че помага за свалянето на килограми, но и за подобряване на цялостното здравословно състояние на човек. Трябва обаче да сме наясно, че колкото и да е правилно храненето, добрата фигура се поддържа трудно без активен начин на живот.

Имаш ли свои хранителни трикове? Какви са те?

Храня се само с храни, които се усвояват по-лесно от организма ми.

Кои храни избягваш да консумираш?

Десертите вечерно време.

Трудно ли е да се поддържа хранителен режим? Какво изисква най-много – средства или време за приготвяне?

Това е въпрос на организираност и желание. Не бих казала, че е трудно. Действително може да отнеме повече време, но в крайна сметка си заслужава. В същото време, замислете се – колко повече време би могло да отнеме да приготвиш вкусно пилешко месо или риба заедно с полезна салата?

Какво би посъветвала дамите, които искат да стартират хранителен режим?

Да не си мислят, че е нещо страшно и да не го възприемат като „режим“, а като начин на хранене.

Какво представлява една твоя тренировка?

Моите тренировки са много различни от тези, които водя. Сега например се готвя за участието си на бойната галавечер SENSHI. Преминах през доста тежки тренировки, като сега съм на етапа, в който трябва да свалям килограми. Това е най-изтощаващата част. До 26-и октомври, когато ще се проведе бойното шоу във Варна, има още няколко дни, в които ще си дам време да се възстановя, за да мога да дам най-доброто от себе си на ринга.

Кои са твоите тайни, свързани с красотата?

За да бъде един човек красив, той трябва да се чувства добре. Освен правилното хранене и активен начин на живот, редовно взимам хранителни добавки, които поддържат тялото ми в тонус. Допълнително пия витамини и минерали.

Кои упражнения са най-подходящи за дами според теб?

Това зависи от нуждите на дамите, но като цяло кардио упражненията.

Какви са най-големите грешки, които можем да допуснем при спортуване?

На първо място да тренираш с некомпетентен треньор, на второ – да не загрееш достатъчно. В такива случаи рискът от травма се повишава. И трето – да изразходваш по-малко калории, отколкото си набавяш, защото това води до напълняване.

Теди 2

Автор - снимка
Автор на статията:
Криси Табачка

КоментариКоментари