IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Звезден фитнес: Дневното меню на треньорката Келси Уелс

22 февруари 2021 18 00

Понякога тя дори си позволява понички

Снимка: iStock

Келси Уелс е може би най-известният фитнес треньор в Instagram. Известна със своите силови тренировки, тя превърна приложението SWEAT в един от най-популярните начини за стягане на тялото. Келси вдъхновява последователите си със своите снимки, на които показва как се променя, благодарение на правилното хранене и постоянните тренировки.

„Аз смятам, че човек трябва да се наслаждава на храната“ казва тя пред Women's Health. Добавя, че не вярва в ограниченията, като понякога си позволява понички или пържени картофи. Смята, че е добре да си позволяваме нещо забранено от време на време, защото по този начин няма да стресираме организма и ще се насладим на всяко едно хранене.

Келси също така няма намерение да казва на хората какво могат и какво не могат да ядат. Според нея, всяко едно меню се гради според индивидуалните нужди на човек и според неговата цел и физическа активност. „Това, което е най-добро за моето тяло, може да се различава от това, което е най-добро за вашето“, казва тя. Никога не позволява на клиентите си да изпитват вина от храненето си и винаги ги насърчава да търсят онова, което ги засища и ги кара да се чувстват добре.

В опита си да разбере какъв точно подход работи най-добре за нея, Келси е спряла месото преди година. Тя все пак следва диета с високо съдържание на протеин, като си го добавя от растителни източници като соя, тофу или пък яйца. Също така всеки ден яде млечни продукти, обикновено под формата на извара или кисело мляко.

Ето какво е менюто на един успял фитнес треньор

Закуска

Келси не губи време сутринта. Първото нещо, което прави, когато се събуди, е да изпие витамините си с една голяма чаша вода с лимон. „Това ми помага да се разсъня. Наистина мисля, че водата на гладно ви помага да се събудите“, казва тя пред Women's Health.

След това, около 7:30 сутринта, Уелс закусва със сина си и съпруга си. Обикновено ястията са горещи, като бъркани яйца или белтъци със спанак. Понякога решава да нахрани семейството си с всякакви зеленчуци от хладилника си, включително картофи и чушки. Кели комбинира сварените си яйца с вегетариански банички.

Когато навън времето е топло, Келси сменя яйцата за студено парфе от кисело мляко или протеиново смути.

Обяд

Келси признава, че за нея обядът е най-сложното хранене през деня. Това се дължи на натоварения ѝ график, който не се променя дори по време на пандемията. Въпреки че работи от вкъщи, тя все още има чувството, че няма нищо подготвено за ядене, че не яде достатъчно или пък не дава на тялото си това, от което се нуждае.

Ето защо за обяд Уелс обикновено вади всякакви остатъци от хладилника, за да ги сложи в чинията си. Често яденето ѝ съдържа киноа или ориз, комбинирани със зеленчуци и протеинов източник като тофу или яйца.

Междинно хранене

През целия следобед Келси се води според нуждите си. Най-често междинното ѝ хранене се състои от пресни плодове или сурови зеленчуци, потопени в хумус. В допълнение към това, тя се наслаждава и на хубав протеинов шейк или протеинов десерт. След всичко това, Уелс си позволява едно лате, което пие 30 минути преди тренировка. Според нея, това ѝ дава естествен прилив на енергия, тъй като не прави никакви предварителни упражнения.

Вечеря

През зимата Келси обича да готви големи и засищащи ястия за вечеря. Те не само са вкусни, но и остава достатъчно количество от тях за следващия ден. Споделя, че обича да прави различни видове ястия с люти чушки и киноа. През топлите месеци семейството ѝ обича да използва скарата. Независимо от сезона обаче вечерята на Келси винаги включва зеленчуци.

Десерт

Ако Уелс иска десерт, тя ще си вземе. Обича да похапва пресни плодове като ягоди, боровинки или ябълки, потопени в шоколадово бадемово масло. Когато ѝ е студено, треньорката сменя обичайния си десерт с нещо топло като овесена каша с горски плодове.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари