IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

4 средства, с които кожата ви ще засияе

24 януари 2020 17 30

Пийте достатъчно вода

Istockphoto

През зимата кожата често губи своя блясък. Ниските температури навън и сухият въздух в помещенията влияят отрицателно на тона и текстурата на лицето.

Има много козметични центрове, които гарантират, че процедурите, които предлагат, могат да накарат кожата отново да засияе. Въпросът е колко струват те, дали са достъпни, дали са по джоба на всяка жена и дали след едно посещение се забелязва някаква промяна. Преди това обаче всяка жена трябва да преразгледа грижите, които полага за кожата на лицето. Причината е, че много често тя пропуска основни неща, които са особено важни.

Ето какво трябва да правите през зимата, за да може кожата ви отново да засияе:

сияйна кожа

IStockphoto

1. Често овлажняване

Както през лятото, когато слънцето и солта в морето изсушават кожата, така и през зимата, тя има нужда от подхранващи и овлажняващи я продукти. След душ много жени си поставят лосион за тяло, но забравят да сложат специален крем за лицето, който да действа през нощта.

За да имате по-хидратирана кожа, овлажнявайте я ежедневно, защото само след няколко часа излагане на лицето навън или в стая, в която работят отоплителни уреди, влагата в нейните клетки бързо изчезва. Редовното поставяне на овлажняващ продукт ще подобри тона на лицето и ще направи кожата по-мека и сияйна.

2. Редовни упражнения

Образуването на пъпки по лицето се дължи най-вече на голямото количество токсини, които се задържат в тялото. Те трябва да бъдат изхвърляни през порите по някакъв начин и редовните упражнения са чудесни за тази цел. Чрез тях кожата запазва за по-дълго своята еластичност и изглежда по-млада и хубава.

3. Пийте вода и много фрешове/смутита

Друго средство, чрез което ще имате по-сияйна кожа, са витамините и минералите. Не бързайте да прибягвате към добавки, а се обърнете към плодовете и зеленчуците, които са пълни с хранителни вещества. Може да си правите фрешове и смутита, които да пиете сутрин или за следобедна закуска. Така организмът ще усвои по-лесно микроелементите, които са му необходими.

От друга страна, освен тези напитки, в които има естествени захари, на кожата ѝ трябва вода, за да бъде хидратирана и блестяща. Възрастните трябва да пият поне 1,5 – 2 литра на ден, за да имат сияйна кожа.

здравословно хранене

IStockphoto

4. Здравословно хранене

Сива, суха и отпусната кожа имат много жени, които не полагат достатъчно грижи за нея. Тези и други симптоми като торбички и тъмни кръгове си личат най-ясно по лицето и за да бъдат елиминирани, е необходима и промяна в хранителния режим.

Ако искате по-румени бузки, мека и сияйна кожа без пъпки, помислете кои храни да изключите. Някои вредни неща като бургери, пържени картофкиили снаксове, може да са причина за запушените пори и пъпките по лицето. Заменете ги с храни, богати на витамини, минерали и антиоксиданти, които насърчават регенерацията на клетките.

hubava кожа

IStockphoto

Бонус: Правете си по-често домашни маски

Както стана ясно, кожата изсъхва много лесно през зимата. За да подхраните лицето си и да имате сияен тен, може да си правите домашни маски с натурални средства. Мед, хума, кокосово масло, гел от алое вера, сода, разбито яйце, кисело мляко, са нещата, които можете да използвате. Тези продукти са с доказана ефективност при почистване и намаляване на възпалението.

Автор - снимка
Автор на статията:
Ваня Гъркова

КоментариКоментари