IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Тайната на Кейт Бекинсейл за стегнато тяло

18 февруари 2020 14 30

Актрисата разкри метода си в Инстаграм

Снимка: БГНЕС

Кейт Бекинсейл е известна със своята отдаденост на тренировките и здравословния начин на живот. 46-годишната актриса винаги е впечатлявала с перфектна фигура и признава, че всичко това се дължи на усилени упражнения шест пъти в седмицата и правилно хранене.

Често звездата обича и да се хвали с фигурата си в социалните мрежи, където бързо събира хиляди харесвания и множество комплименти. В края на ноември тя сподели три снимки от плажа, на които изглежда повече от добре. Това накара много от феновете ѝ да се поинтересуват от тренировъчния режим на Бекинсейл.

Личният ѝ треньор Гунар Питърсън споделя пред „Us Weekly“, че клиентката му тренира шест пъти в седмицата и дава всичко от себе си в залата. „Искам да ви кажа, че всеки следващ ден тя надминава максималните си възможности“. Освен тежките упражнения, актрисата следва и стриктен хранителен режим.

Тя се е отказала от въглехидратите и захарта и залага повече на протеините и зеленчуците. В миналото Бекинсейл е била вегетарианка, но по време на снимките на „Pearl Harbor“ тялото ѝ нямало нужната енергия, което накарало треньора ѝ да я накара да включи в менюто си пилешко месо и риба. 

Сега тя и дъщеря ѝ ядат много брюкселско зеле и броколи, както и постни протеини. Те са особено важни за стопяването на излишни килограми. Разбира се, алкохолът и газираните напитки също са табу в къщата на звездата. Това, което постоянно носи в чантата си, е термос с билков чай. Признава, че той ѝ помага с концентрацията на снимачната площадка и поддържа доброто ѝ настроение. 

Наскоро звездата публикува и видео от последната си тренировка, която е направила с треньора си Брад Сискинд. От клипа се вижда, че Бекинсейл виси с главата надолу от боксова круша и се опитва да прави коремни преси. Разбира се, усилията ѝ се увенчават с успех.

Освен това, актрисата залага и на серии от още осем упражнения, които натоварват две групи мускули едновременно – тренира бицепсите докато кляка или пък прави коремни преси, при които се боксира. След това Бекинсейл се отправя към кардио „почивката си“, която трае около 90 до 120 секунди.

После сериите се повтарят отново, но този път към тях са добавени и тежести или ластици. След 45 минути, необходими за завършване на двата цикъла, звездата завършва всичко с разтягане, направено от Сискинд. 

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари