IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Кардио, йога и бокс – тренировъчният режим на Кейт Бекинсейл

29 април 2021 12 30

Актрисата се стреми да не пропуска сесиите във фитнеса

Снимка: Getty

В миналото Кейт Бекинсейл признава, че не е особено голям фен на тренировките. Сега обаче тя все по-често прекарва времето си във фитнеса, за да се почувства по-добре физически и психически. Отдадеността ѝ веднага си проличава и актрисата може да се похвали със завидно тяло, което изцяло ни мотивира да започнем и ние с тренировките.

Когато е на 20 години Кейт е избрана да играе във филма „Пърл Харбър“. Тогава режисьорът Майкъл Бей я моли да отслабне няколко килограма и така започва историята ѝ с фитнеса. „Не беше страхотно изживяване, но пък ме накара да се почувствам по-добре“, казва тя пред Women's Health. Въпреки неприятната причина, поради която Бекинсейл започва своите тренировки, тя научава, че редовните упражнения си имат своите предимства. Признава, че в момента се фокусира върху тях, за да повдигне настроението си, а не само да стегне тялото.

Сега Кейт редовно споделя видеоклипове в социалната мрежа Instagram, на които показва убийствените си тренировки и колко е активна. Ако не сте запознати с тънкостите на фитнес рутината на Бекинсейл, но искате да изградите тяло като нейното, ви предлагаме подробен преглед на почти всичко, което звездата прави, за да изглежда и да се чувства добре.

Тренировъчният режим на Кейт Бекинсейл

Всичко започва още рано сутринта. „Ставам, хапвам нещо и отивам директно във фитнеса“, казва Кейт пред Women's Health. Понякога го прави два дни подред, за да не отпуска мускулите си. Сутрешните тренировки обаче не включват кардио, като то остава за вечерта. Когато Бекинсейл ходи на фитнес, тя е напълно отдадена на него. Не обича да се размотава и да си говори с останалите в залата. Тя прекарва всичките 60 минути в различни упражнения, след което се прибира.

За да поддържа перфектно тяло, актрисата тренира почти всеки ден, работейки с професионалния треньор Брад Сискинд. Преди да отиде във фитнеса тя обича да яде някакъв протеин като пиле или яйца заедно с масло, получено от животни, които са били хранени само с трева. През останалата част от деня Бекинсейл яде салати с репички, брюкселско зеле и шафраново олио или пък сьомга с няколко пържени картофчета.

Благодарение на професионалните съвети, които получава, Кейт тренира няколко мускулни групи наведнъж. Започва сесиите си с осем сложни упражнения, които се фокусират върху бицепса и коремната област. След това е време за кардио в продължение на 90-120 секунди, последвано от нови осем упражнения, но този път с увеличени тежести или по-бързи темпове. Всичко това отнема около 45 минути. Преди края на тренировката, Кейт отново прави кардио и завършва със задължителното разтягане.

Когато ѝ се налага да пътува по работа, Кейт не забравя за тренировките. Тъй като не може да работи с личния си треньор, тя залага на йога упражнения, за да поддържа ума и тялото си в добра кондиция. „Намираш се в България и не познаваш никого. Тогава ти казват, че имат един треньор, когото наричат Наказателя“, казва актрисата. Именно затова тя взима екипа си за йога и се насочва към залата. Според нея, именно тези упражнения ѝ помагат да остане невредима на снимачната площадка въпреки каскадите, които прави. Понякога йогата на Кейт включва и необичайни гости като малки кози, които се разхождат из залата.

През 2019 година Кейт споделя видео, на което показва как се боксира с тренировъчна кукла. Ударите се правят след коремна преса и по този начин се тренират едновременно ръцете и коремните мускули. Освен това звездата изгражда тяло и чрез обръщане на гуми, които тежат 68 килограма. Към това се добавят и коремни преси, лицеви опори и планк. Разбира се, краката не се забравят, като Бекинсейл сподели забавно видео, показвайки как прави клекове. За да знае докъде да кляка, тя използва истинска тоалетна, поставена по средата на фитнеса.

Треньорът на актрисата признава, че тя е изключително отдадена на рутината си и много рядко пропуска сесии. „Ако я няма във фитнеса, е по доста основателна причина. Иначе всеки ден е там“, допълва Сискинд.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари