IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Мода 2021: Звездните триумфи на тази година

28 декември 2021 18 00

10 известни личности, които предизвикаха истински фурор

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

2021 година мина неусетно, но остави след себе си безброй събития и моменти, за които да говорим още дълго време. След едногодишна пауза заради пандемията от коронавирус, светът бавно започна да се завръща към своето старо ежедневие, организирайки присъствени галавечери, концерти, наградни церемонии и филмови премиери.

Благодарение на червения килим в различните държави и по всякакви конкурси, видяхме любимите си звезди в прекрасни тоалети, които ни вдъхновяваха за следващата ни покупка. Мъжете и жените от Холивуд показаха, че блясъкът на светските събития наистина им е липсвал и извадиха на показ най-доброто, което имат в гардероба си. Марки като Valentino, Gucci, Vivienne Westood и много други увеличиха продажбите си значително, след като облякоха някои от най-известните имена в развлекателния бизнес.

Модните триумфи при звездите през 2021 година наистина бяха безброй, но решихме да ви покажем топ 10, включвайки както интересни тоалети, така и такива, които разбиват на пух и прах стандартите за мъжки и женски дрехи.

Топ 10 на звездните триумфи за 2021 година

10. Лейди Гага

Филмът на Лейди Гага „Домът на Гучи“ предизвика огромен интерес още преди да е излязъл на голям екран. Любопитството на феновете беше провокирано от звездния състав, в който освен Гага, видяхме още Адам Драйвър, Ал Пачино, Джаред Лето, Салма Хайек и много други. Всички те играят под режисурата на Ридли Скот и може да се каже, че добре представят истинската история на семейство Гучи и трагедията с убийството на Маурицио (Адам Драйвър).

И докато ревютата за филма бяха доста полярни, като едни наричаха Гага следващата актриса с „Оскар“, а други я критикуваха заради слабата ѝ игра, то „Домът на Гучи“ оказа огромно влияние върху модните търсения още преди официалната си дата на излизане. Шаловете на Gucci отбелязаха скок с 67%, след като в социалните мрежи беше публикувана снимка на Гага, в която тя носи аксесоара на снимачната площадка.

Лейди Гага

Снимка: Getty Images

По времето, когато беше в Ню Йорк за участие в Radio City Music Hall, тоалетите на звездата също накараха много фенове да потърсят онлайн откъде могат да се сдобият с такъв стил. Търсенето на „ботуши на платформа“ е нараснало с 60%, след като Гага беше видяна на няколко пъти да носи подобни обувки, а пък посещенията на страницата на Valentino са се вдигнали със 117%, след като изпълнителката избира тоалет от марката.

9. Дженифър Лопес

Ренесансът на Джей Ло продължи и през 2021 година. След носенето на изцяло бяло облекло на Chanel за изпълнението си по време на инаугурацията на Джо Байдън през януари, показванията на страници за бели тоалети на Chanel са се увеличили с 89% в рамките само на 24 часа, а търсенията на бели палта са скочили със 119%.

Дженифър Лопес

Снимка: БГНЕС

Месец по-късно Лопес пристигна на Super Bowl, облечена в топ на Louis Vuitton, което повлия с 10% увеличение на търсенето на щампата, както и увеличение на търсенията за френската луксозна марка в рамките на 24 часа.

8. Хари Стайлс

Хари Стайлс все още е муза на Gucci. След наградите „Грами“ през 2021 година, показванията на страници за боа от пера имаха огромен скок от 1500% само за 48 часа, след като изпълнителят беше видян да носи две различни версии на марката. Най-търсена бе лилавата боа от пера на Gucci, която Стайлс носи по време на победната си реч на „Грами“. Освен това, търсенията на аксесоара са скочили със 111% от началото на неговото турне Love on Tour в САЩ, започнало през септември.

Хари Стайлс

Снимка: БГНЕС

По време на едно от изпълненията си, той носи кожен костюм, което увеличава търсенето на мъжки кожени панталони със 100% за по-малко от 24 часа. ]

7. Tyler, the Creator

Tyler, the Creator, който се ражда като Тайлър Оконма, дебютира най-новия си албум Call me if you get lost през юни и с това дойде изцяло нова модна ера. Визията му често включваше шапки тип „ушанка“ и след изпълнението му на наградите BRIT през 2021 година, търсенията на този вид шапки се увеличи със 75%. Най-популярният му тоалет включваше леопардови щампи и мокасини, които повишиха търсенията си сред мъжките дрехи съответно със 79% и 55%.

Tyler, The

Снимка: Getty Images

През последните четири месеца пък търсенето на модната марка на рапъра, носеща името GOLF le FLEUR, се е увеличило със 125%.

6. A$AP Rocky и Риана

След като потвърдиха слуховете за връзка през лятото, A$AP Rocky и Риана споделиха много модни моменти като двойка, включително заснемането на общ музикален клип в Ню Йорк през юли. В рамките на 48 часа, търсенията за тоалета на Риана, включително „корсетни горнища“ и „кожени бюстиета“ са нараснали с общо 86%.

Риана и

Снимка: Getty Images

Визията на Rocky, включваща шапка и черни бойни ботуши, също увеличи търсенето на този тип дрехи съответно с 21% и 43%.

5. Кай

Кай Гети

Снимка: Getty Images

Членът на групата EXO Кай избра да продължи музикалната си кариера като соло музикант и през 2020 година се отдели от бандата. Постепенно той подобри статута си на суперзвезда и сключи договор с Gucci. Това отбеляза и първият път, в който италианската модна марка работи с корейска знаменитост по нова колекция. Когато беше пусната през април, тя се разпродава почти веднага и онлайн търсенията на Gucci скачат с 264%.

4. Хейли и Джъстин Бийбър

Хейли Бийбър

Снимка: Getty Images

Семейство Бийбър са мощен дует. След като двамата присъстваха на светско събитие през юли, което задължаваше черното облекло, роклята на Хейли от Алесандра Рич предизвика скок със 168% на кадифени и дантелени рокли в рамките на 48 часа. Тоалетът на Джъстин включваше някои от най-горещите тенденции и продукти за годината, като той се насочи към Balenciaga за вечерта.

3. Lil Nas X

Известен със способността си да генерира шум и да създава полемики, Lil Nas X присъстваше в заглавията на медиите през цялата година. Неговото противоречиво сътрудничество с MSCHF върху чифт маратонки, озаглавени „САТАНА“ в края на март поляризира мненията и генерира повече от 669 000 споменавания, харесвания и споделяния в социалните мрежи. Междувременно Nike започна съдебен иск срещу MSCHF, като ги обвини в нарушение на търговска марка.

Lil Nas

Снимка: Getty Images

Като става въпрос за личен стил, Lil Nas X също оказва огромно влияние върху обществото. След като избра костюм на Richard Quinn за наградите BRIT тази година, показванията на страници за флорални дрехи на марката скочиха със 78% за 24 часа, а търсенията на ключови термини, като „бродиран костюм“ и „костюм с мъниста“, нараснаха общо с 50%.

2. Дуа Липа

През цялата 2021 година Дуа Липа постоянно влияеше на модните търсения със своята плодовита модна визия, вдъхновена от стила на 2000 година, родеото, висшата мода на Versace и плетени дрехи. Когато изпълнителката сложи перлен чокър на Vivianne Westood на наградите BRIT, търсенията на подобни стилове нараснаха със 108% в рамките на една седмица.

Дуа Липа

Снимка: БГНЕС

Тоалетът ѝ на наградите „Грами“ от Versace предизвика 245% скок в показванията на страници за марката, а участието на Липа в рекламната кампания на италианската къща накара търсенията да скочат с 94% само за 24 часа.

1. Зендая

С появата си на червения килим по време на наградите „Оскар“, облечена в жълта рокля на Valentino, Зендая предизвика покачване на търсенията на цвета с 222% за по-малко от 24 часа. Звездата може да се похвали с над 110 милиона последователи в Instagram, които най-вероятно са част от „виновниците“ за скока на интереса към жълтото.

Зендая БГНЕС

Снимка: БГНЕС

По време на филмовия фестивал във Венеция Зендая се появи с интересна визия, обличайки рокля на Balmain. Това накара търсенето на рокли на марката да скочи със 190% малко след това. Освен това актрисата впечатли и на наградите BET, облечена във винтидж рокля на Versace, като това предизвика скок със 122% при търсенията на рокли на марката.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари