IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Брад Пит пуска своя козметична линия за всеки пол

26 септември 2022 09 00

Актьорът тръгва по стъпките на бившата си приятелка Гуинет Полтроу

Снимка: БГНЕС

Снимка: БГНЕС

Има ли нещо, в което Брад Пит да не е добър? Той превзе Холивуд на един дъх, успя да създаде едно от най-известните вина в света, режисьорските и продуценските му изпълнения включват няколко филма, носители на "Оскар", а сега се задава и основаването на козметична линия, която няма да се подчинява на половете.

Актьорът, който привлече вниманието тази година и с модните си избори, ще пусне на пазара своя козметика в партньорство с известната марка Château Beaucastel. Колекцията, която ще носи името La Domaine Skincare, ще включва изцяло веган продукти, насочени към всеки пол и създадени, за да забавят стареенето. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ELLE (@ellefr)

"Произведено от науката и тероара, за да бъде едно цяло както с природата, така и със собственото ви аз. Това е хармония. Това е уважение. Това е La Domaine", пише компанията под снимка в социалните мрежи, на която представя дебютните си продукти. 

Тероар в света на виното означава концепция за отношенията между земя, лозя и човек. Това е философска рамка, на която са подчинени всички закони в занаята. Тероарът е връзката между характеристиките на даден продукт и географския му произход.  

Козметичната колекция на Пит включва четири продукта - серум, крем, течен крем и почистваща емулсия. Всички те са поставени в устойчиви опаковки, направени изцяло от рециклируеми стъклени бутилки и буркани с тапи за многократна употреба. Те са изработени от дъб, изрязан от остатъците от лозови бъчви за вино. 

"Става въпрос за имитиране на органичните цикли на природата, нейната оригинална красота", казва Пит в изявление относно новото си начинание. По думите му, в природата няма концепция за отпадъци. Всяко изхвърлено нещо, допълва той, се превръща в храна за друго. Именно това е и вдъхновението за създаването на Le Domaine Skincare

Цените на продуктите варират между 80 и 385 долара, като всеки от тях е наситен с две активни съставки GSM10 и ProGR3, за които вече са подадени документи за патент. Те са създадени в тясно сътрудничество с професора по енология Пиер-Луис Теиседре, който също преподава и по медицинска генетика в университета в Бордо. 

GSM10 е активно съединение с максимални антиоксидантни сили, докато ProGR3 е козметично активно съединение със способността да забавя ефектите на стареенето на човека и кожата. 

"От регенеративното лозарство на нашата недокосната земя в Château de Beaucastel дойде идеята да се сближим с учените, за да разберем какво може да направим с цялата органична материя, която вече не използваме, след като гроздето е пресовано. Идеята нарасна благодарение на някои невероятни срещи и осъзнаването, че нашият проект може да стигне много по-далеч чрез синергии, които никога досега не са изследвани в света на красотата", се казва в изявление на марката. 

В интервю за Vogue, Пит разкри как се е появила новата му марка за грижа за кожата, споделяйки че това не винаги е било на дневен ред. "Непрекъснато ми изпращат някакви козметики, но за мен е все едно. Но миналата година тествахме Le Domaine и наистина бях изненадан от резултатите и затова си струваше да се продължи", казва той. 

Относно вечната си красота, актьорът приписва заслугата на гримьорката си, с която работи вече 30 години. "Тя е много специална. Така че винаги, като снимаме филм, ме поддържа красив и със здрава кожа, съветвайки ме да опитвам различни неща", споделя още Пит.

Въпреки че е един от създателите на марката, Брад казва, че няма да бъде нейно лице. Няма да го видите по постери, билбордове, в клипове или в множество интервюта, където да промотира продуктите.

С новото си начинание, Пит се присъединява към редица звезди в козметичния бизнес, включително Дженифър Лопес, Хари Стайлс, Лейди Гага и бившата му приятелка Гуинет Полтроу. 

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари