IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Неостаряващи звезди: Режимът на Адриана Лима

5 юни 2020 17 30

Супермоделът сякаш е спрял времето

Снимка: БГНЕС

Адриана Лима е един от най-разпознаваемите супермодели на нашето време. Родена е през 1981 година в Бразилия, но бързо добива световна слава. Става част от Ангелите на Victoria's Secret през 2000 година, а през 2012 година успява да спечели 7,3 млн. долара само за една година. Кариерата ѝ на модел започва още на 13 години, когато заедно със своя приятелка изпращат снимки за модно състезание, но само Лима е одобрена. 

На 15 години става победителка в конкурса за красота в Бразилия, организиран от известна марка автомобили. През 1997/98 година застава на корицата на „Vogue“ и „Marie Claire“ и дефилира за различни модни марки, включително за Valentino. Големият ѝ пробив обаче идва, когато се появява на голям билборд на Vassarette насред площад Таймс скуеър. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Adriana Lima (@adrianalima) on

„Модата излъчва положителна енергия. Излъчва емоции. Това се опитвам да предам на хората – положителна енергия и положителни емоции“, казва Лима. Освен че кара хората да се чувстват добре, тя ги кара и малко да ѝ завиждат. Откакто се появява на модните подиуми, супермоделът сякаш е спрял времето и не остарява. 

Това, разбира се, се дължи на строг хранителен режим, но не и гладуване. Противно на очакванията и схващанията, че моделите не ядат, Лима доказва обратното, споделяйки какво яде всеки ден и как тренира, за да поддържа фигурата си.

Диетата на Адриана Лима

За да има енергия за тренировките, Лима се храни добре и здравословно. „Трябва да ядеш, за да не чувстваш умора по време на упражненията“, казва тя пред Elle. Супермоделът добавя, че е важно да ограничаваме въглехидратите и дори направо да ги изключим от режима си. Звездата обаче съветва да се консултирате първо с диетолог, за да видите дали тялото ви ще издържи на подобна диета.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Adriana Lima (@adrianalima) on

„Всеки е различен. Затова посещавам диетолог, който мери кръвната ми захар, дишането ми и тогава изготвя план, който е подходящ за мен“. Лима обожава да пие смутита и да похапва свежи плодове и зеленчуци. За да влезе във форма след раждането и на двете си деца, тя разчита много на билковите чайове, които прочистват тялото ѝ.

Закуска: Овесена каша с микс от ядки или плодове.

Сутрешен снак: Протеинов шейк с плодове и зеленчуци.

Обяд: Пилешко месо, сладък картоф, киноа и зеленчуци.

Следобеден снак: Моркови или ядки.

Вечеря: Лека салата с чист протеин като пилешко месо или риба.

Вечерен снак: Елда, конопено мляко и мед. 

Адриана казва, че напитката от елда, която прави, помага за храносмилането и метаболизма, а също така блокира апетита ѝ за сладкиши. Понякога ще си позволи тъмен шоколад, особено когато има нужда от енергиен тласък. И всеки ден пие капучино или лате, но захарта я замества с мед. 

Тренировките на Адриана Лима

80% от тренировките на Адриана обикновено се състоят от бокс, защото това е нейната страст и обожава този спорт. Тя има личен треньор, с когото тренират около 90 минути, в които са включени скачане на въже, спаринг и вдигане на тежести.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Adriana Lima (@adrianalima) on

Освен това супермоделът обича да тича около 5 км няколко пъти в седмицата. Признава, че не се притеснява от заякване, защото смята, че тичането е най-добрият начин да свалиш килограми. Много от колежките ѝ не го правят, защото мислят, че по този начин ще заякнат в краката и няма да изглеждат добре на модния подиум.

„Обичам да се потя и обичам интензивните тренировки, нищо бавно“, казва Лима. Нейният треньор добавя, че тя прави всичко както трябва във фитнеса. Тя не се отказва и винаги иска да достигне до най-доброто си ниво. Изключително всеотдайна е и го показва всеки път в залата. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Adriana Lima (@adrianalima) on

Адриана тренира 6 дни в седмицата, понякога стават и 7, а някой път тренира два пъти на ден. Тя казва, че тренировките са се превърнали в част от живота ѝ и не иска това никога да се променя. Когато пътува, тя винаги взима със себе си въже за скачане. Въпреки че няма много време между фотосесиите, супермоделът споделя, че се опитва да отделя поне по 10 минути за скачане.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари

анонимен ( преди 1 месец )
tova vaobste ne e neinata dieta...koi znae otkude ste q izmislili
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар