fallback

Брад Пит пуска своя козметична линия за всеки пол

26 September 2022 09:00

Актьорът тръгва по стъпките на бившата си приятелка Гуинет Полтроу

Снимка: БГНЕС

Има ли нещо, в което Брад Пит да не е добър? Той превзе Холивуд на един дъх, успя да създаде едно от най-известните вина в света, режисьорските и продуценските му изпълнения включват няколко филма, носители на "Оскар", а сега се задава и основаването на козметична линия, която няма да се подчинява на половете.

Актьорът, който привлече вниманието тази година и с модните си избори, ще пусне на пазара своя козметика в партньорство с известната марка Château Beaucastel. Колекцията, която ще носи името La Domaine Skincare, ще включва изцяло веган продукти, насочени към всеки пол и създадени, за да забавят стареенето. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ELLE (@ellefr)

"Произведено от науката и тероара, за да бъде едно цяло както с природата, така и със собственото ви аз. Това е хармония. Това е уважение. Това е La Domaine", пише компанията под снимка в социалните мрежи, на която представя дебютните си продукти. 

Тероар в света на виното означава концепция за отношенията между земя, лозя и човек. Това е философска рамка, на която са подчинени всички закони в занаята. Тероарът е връзката между характеристиките на даден продукт и географския му произход.  

Козметичната колекция на Пит включва четири продукта - серум, крем, течен крем и почистваща емулсия. Всички те са поставени в устойчиви опаковки, направени изцяло от рециклируеми стъклени бутилки и буркани с тапи за многократна употреба. Те са изработени от дъб, изрязан от остатъците от лозови бъчви за вино. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Le Domaine - Skincare (@ledomaine.skincare)

"Става въпрос за имитиране на органичните цикли на природата, нейната оригинална красота", казва Пит в изявление относно новото си начинание. По думите му, в природата няма концепция за отпадъци. Всяко изхвърлено нещо, допълва той, се превръща в храна за друго. Именно това е и вдъхновението за създаването на Le Domaine Skincare. 

Цените на продуктите варират между 80 и 385 долара, като всеки от тях е наситен с две активни съставки GSM10 и ProGR3, за които вече са подадени документи за патент. Те са създадени в тясно сътрудничество с професора по енология Пиер-Луис Теиседре, който също преподава и по медицинска генетика в университета в Бордо. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Le Domaine - Skincare (@ledomaine.skincare)

GSM10 е активно съединение с максимални антиоксидантни сили, докато ProGR3 е козметично активно съединение със способността да забавя ефектите на стареенето на човека и кожата. 

"От регенеративното лозарство на нашата недокосната земя в Château de Beaucastel дойде идеята да се сближим с учените, за да разберем какво може да направим с цялата органична материя, която вече не използваме, след като гроздето е пресовано. Идеята нарасна благодарение на някои невероятни срещи и осъзнаването, че нашият проект може да стигне много по-далеч чрез синергии, които никога досега не са изследвани в света на красотата", се казва в изявление на марката. 

В интервю за Vogue, Пит разкри как се е появила новата му марка за грижа за кожата, споделяйки че това не винаги е било на дневен ред. "Непрекъснато ми изпращат някакви козметики, но за мен е все едно. Но миналата година тествахме Le Domaine и наистина бях изненадан от резултатите и затова си струваше да се продължи", казва той. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Brad Pitt_ ??? ???? (@bradpitt1192020)

Относно вечната си красота, актьорът приписва заслугата на гримьорката си, с която работи вече 30 години. "Тя е много специална. Така че винаги, като снимаме филм, ме поддържа красив и със здрава кожа, съветвайки ме да опитвам различни неща", споделя още Пит.

Въпреки че е един от създателите на марката, Брад казва, че няма да бъде нейно лице. Няма да го видите по постери, билбордове, в клипове или в множество интервюта, където да промотира продуктите.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @kathleen_bairdmurray (@kathleen_bairdmurray)

С новото си начинание, Пит се присъединява към редица звезди в козметичния бизнес, включително Дженифър Лопес, Хари Стайлс, Лейди Гага и бившата му приятелка Гуинет Полтроу. 

Автор на статията:
Дарена Найденова
Сподели
Брад Пит Гуинет Полтроу стареене козметика продукти козметична линия
0 коментара
fallback