IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Звездата от „Отчаяни съпруги“ Марша Крос направи модния си дебют на 61

5 април 2023 08 40

Никога не е късно да постигнеш мечтите си

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

Марша Крос – червенокосата красавица, която се превръща в емблема за домакинството в предградията на Америка. Актрисата става изключително популярна с ролята си на Бри ван де Камп от сериала „Отчаяни съпруги“, като героинята ѝ претърпява едни от най-големите промени на екран, превръщайки се от послушна съпруга и домакиня в самостоятелна, борбена и непоколебима жена и майка.

След като „Отчаяни съпруги“ приключва осемгодишното си господство на малкия екран, Крос има епизодични роли в други сериали, като най-голямата от тях е в „Куантико“, където играе президент Клеър Хас. Сега обаче актрисата е готова за съвсем ново начинание, показвайки че възрастта изобщо няма значение, когато става въпрос за постигане на съкровени мечти и цели.

„Беше чудо да оставя този товар до вратата и просто да си вляза“, казва Марша относно дебюта си в модата на 61 години. Тя участва в рекламирането на колекцията пролет/лято '23 на марката Farfetch, където си партнира заедно с модела Йонес Бенджима, познат още и като едно от бившите гаджета на Кортни Кардашян. Крос носи красива дълга жълта пола от Valentino, комбинирана с бежов потник, а на друга снимка ги заменя с рокля с дълъг ръкав на Ferragamo.

Крос споделя, че приятелите ѝ се шегували, че модната ѝ кариера започва толкова късно. Тя пък отговаряла, че марката е напълно наясно с годините ѝ и никой не очаква пред обектива да застане 25-годишна жена. И макар да се справя чудесно като дебютант, Крос признава, че е била напълно шокирана да получи подобна покана.

„Просто не вярвах, че ще мога да се справя. Винаги съм била актриса и се наслаждавам да се обличам за светски събития, но заради годините ми е трудно просто да напусна зоната си на комфорт и да си кажа, че всеки трябва да се чувства добре в дрехите, които носи, независимо от възрастта“, казва още актрисата. Тя благодари на целия екип на Farfetch, който ѝ гласува това огромно доверие.

Холивуд и модата обаче са известни като светове, в които младостта е на първо място. Това е едно от нещата, които Марша избира да не внася през вратата в деня на снимките. „Трябваше да загърбя егото си, защото иначе всичко, което щях да си мисля е, че не съм достатъчно млада“, споделя актрисата. Допълва, че кампанията ѝ дала много свобода да премахне тези мисли от главата си и просто да се наслади на процеса и да бъде благодарна за случващото се.

Вместо да постави под съмнение присъствието си на снимачната площадка, величествената червенокоска предпочита да изживее момента напълно. „Казах си, че не трябва да се самокритикувам, когато всички останали са доволни от мен. Просто трябваше да се насладя. И наистина го направих“, обяснява тя. Признава, че моделите често изглеждат сърдити на официални снимки и е направила всичко възможно да докара тези изражения, но вътрешно се е усмихвала широко.

Оформена от дизайнерката Виктория Секриер, кампанията носи смела и мощна енергия, включвайки ярки цветове и класически, елегантни тоалети. Крос споделя, че много е харесала червената рокля на Ferragamo заради усещането на материята, въпреки че в началото била малко притеснена от факта, че трябва да я носи без сутиен. След това обаче преминала тази бариера и била напълно готова за снимките.

„Чувствах се много, много секси. Сивият тоалет от Prada пък напълно ми пасна. Обичам и жълтата пола на Valentino, но бежовият потник не беше моето, въпреки че цветът е страхотен. И разбира се, харесах палтото на Dolce & Gabbanna с леопардова щампа, защото беше уникално. Ще се наредя на опашката, за да си взема от всичко“, казва Крос.

Джини от „Хари Потър“ се омъжи в 100-годишна рокля

Yass, boy: Balenciaga пуска пантофки за мъже

Като две капки вода – Брук Шийлдс и 16-годишната ѝ дъщеря на червения килим

Що се отнася до личния ѝ стил, актрисата казва, че се идентифицира с настоящата тиха луксозна естетика, добавяйки че качеството е подарък в този момент от живота. Обича да сменя тоалети на снимачната площадка или за червения килим, но обяснява, че в собствения ѝ гардероб ще намерим приглушена цветова палитра от тъмносини и наситени зелени цветове, като вкусът ѝ е привлечен от красиви материи и класически колекции.

Славата кара Крос да се насочи към финия ежедневен гардероб. Актрисата споделя, че не обича да привлича внимание, когато е сама навън. Ако е на червения килим, е готова да позира за снимки, но когато е със съпруга си, не иска никой да я забелязва. Признава, че е повече интроверт, отколкото екстроверт.

Както подобава на жена, която обича да остава незабележима в ежедневието си, Крос казва, че все по-малко се интересува от мненията на другите за външния ѝ вид. „Това е едно от красивите неща в остаряването. Ти просто знаеш кой си и не искаш да бъдеш някой друг, особено за околните“, категорична е тя. Допълва, че никой не трябва да се променя, за да попада в граници, които околният свят е изградил.

Марша Крос следва стъпките на колежката си Ким Катрал, която се снима за кампанията на Farfetch по същото време миналата година. Тогава актрисата от „Сексът и градът“ носеше златен тренчкот и разхождаше далматинец.

„Тя е обожавана както от феновете на „Отчаяни съпруги“, които гледаха сериала по време на излъчването му, така и от младото поколение, което преоткрива епизодите в момента“, казва креативният директор на марката – Янис Хенрион. Той допълва, че екипът е искал да даде възможност на Марша да покаже личния си стил, тъй като е икона както в реалния, така и в телевизионния живот.

За още модни тенденции и новини от света на модата последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook.

КоментариКоментари