IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Неостаряващи звезди: Режимът на Синди Крауфорд

4 май 2020 17 30

Звездата се слави с невероятно тяло

Снимка: БГНЕС

Синди Крауфорд е от онези жени, на които трудно им се намират кусури. Тя е един от супермоделите, които набират слава през 90-те години, но за разлика от повечето си колежки, нейното име все още е еталон за красота и изящество. Крауфорд успява да постигне този успех с невероятна грижа за тялото си, здравословно хранене и спорт.

Стъпва на модната сцена едва на 20 години и благодарение на строг хранителен режим и ежедневни тренировки, Синди продължава да расте, но да не старее. През февруари тази година тя навърши 54 години, които трудно бихме ѝ дали, ако разглеждаме снимките ѝ.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Cindy Crawford (@cindycrawford) on

Започва да тренира, когато е модел, за да влезе в банските костюми, с които се снима за корици на различни списания. Сега, когато тези години са зад гърба ѝ, Крауфорд продължава с упражнения, но го прави за себе си и тялото си. „Това, че имам добра мускулатура и съм здрава, има голямо отражение върху психичното ми здраве“, казва тя пред InStyle.

Диетата на Синди Крауфорд

Правило номер едно в режима на супермодела е да се отърве от обработените храни и да ги замени със здравословни. „Не ям боклуци и пакетирани неща“, споделя Крауфорд в интервю. През седмицата често залага на протеинови шейкове за закуска, тъй като бързо се приготвят и ѝ остава време да се погрижи за децата си.

„За обяд избирам салата. Понякога я комбинирам с пилешко, понякога не“. Вечерно време залага на суши, ако е навън със семейството. Ако са вкъщи обаче на масата се сервират спагети болонезе, салата и зеленчуци. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Cindy Crawford (@cindycrawford) on

Въпреки че поддържа строг режим, Крауфорд не се лишава от десерт. Разбира се, той също спада към здравословния режим. „Винаги имам нужда от парченце черен шоколад след вечеря. Ако не си взема дозата, мога да изям стотици други неща и пак да не съм задоволена“, признава тя пред InStyle. 

Тренировките на Синди Крауфорд

Упражненията на звездата се състоят от две части – кардио и силови тренировки, траещи по 20 минути всяка. Понякога кардиото се състои от скачане на батут, бягане на пътечка или тичане в парка. „Имаме стълби, които от къщата ни стигат чак до плажа. Пускам си някоя аудиокнига или музика и започвам да бягам нагоре-надолу за 20 минути“, казва тя пред The Cut.

Супермоделът често присъства и на тренировки по пол денс. Твърди, че заедно с няколко приятелки истински се забавляват и не се притесняват дали ще се изложат, или не. „По принцип в залата е доста тъмно, така че сме в безопасност“. Освен че се потят заедно на закрито, дамската група често ходи на разходки в планината. По този начин хем спортуват на чист въздух, хем прекарват малко време по женски.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Cindy Crawford (@cindycrawford) on

Синди споделя, че се опитва да бъде редовна във фитнеса и тренира по три пъти в седмицата. „Кардиото ми трае 20 минути, а след това отделям между 30 и 60 минути за клекове, вдигане на тежести и тренировки за ръцете“.

Когато става въпрос за коремната област, звездата не избира лесния път към съвършенство. През 2019 година тя сподели клип, в който показва как точно тренира точно тази зона от тялото си. Във видеото се вижда, че Крауфорд използва пейка, на която се качва и слиза докато държи торба с пясък над главата си. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Cindy Crawford (@cindycrawford) on

По този начин тя използва мускулите на корема си, за да стабилизира тялото си и да запази баланс. Когато се качи на пейката, тя придърпва торбата към гърдите си, което помага и за стягането на ръцете, задните части и раменете. 

През 1992 година пък излиза филмът „Синди Крауфорд: Оформете тялото си“, в който звездата показва нагледно как се грижи за тялото си и какви упражнения прави. Сега звездата публикува част от лентата в Инстаграм, за да насърчи феновете си да тренират по време на социалната изолация.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Cindy Crawford (@cindycrawford) on

Тя добави, че започва да споделя подобни видеа веднъж седмично и се надява те да помогнат на всеки, който поддържа форма у дома. 

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари