IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Неостаряващи звезди: Режимът на Джена Дюан

14 юли 2020 14 30

Актрисата и танцьорка съвсем наскоро роди второто си дете

Снимка: БГНЕС

Джена Дюан е напълно готова за лятото. Миналата седмица актрисата сподели снимка, на която показва, че е избрала бански за тази година. С публикацията си тя разкри и невероятната си фигура, която е постигнала само 4 месеца след раждането на второто си дете – син на име Кълъм.

Звездата благодари на приятелката си Сара Фостър, която явно е препоръчала черния цял бански с дълбоко деколте, което описва прекрасното тяло на Дюан. Актрисата също е майка и на 7-годишната Евърли, която е от предишния ѝ брак с Чанинг Тейтъм. Фостър веднага публикува снимката и написа това, което всеки си мисли – „Как човек изглежда по този начин? Невероятна си, Джена Дюан“. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jenna Dewan (@jennadewan) on

Тайната на Дюан се крие в строг хранителен режим и постоянни тренировки, към които тя бързо се връща след раждането. Явно изолацията и пандемията не са ѝ попречили да поддържа форма. През 2018 година звездата се появи на корицата на Women's Health без дрехи и още тогава феновете ѝ започнаха да се чудят как и те могат да постигнат такова тяло.

Както при много други звезди, формата на Дюан изисква постоянство и правилно хранене. Тя тренира всяка част от тялото си, докато спазва чиста веган диета, която зарежда организма ѝ с нужните хранителни вещества. 

Диетата на Джена Дюан

Въпреки че чистото хранене идва със своите нискокалорични предимства, Дюан счита своята диета, състояща се от 1400 калории, за нещо повече от ограничение. „Мисля, че здравословното хранене е начин на живот, защото така се чувствам по-добре“, казва тя пред списание People. 

Добавя, че не е фен на диетите и затова внимава какво яде през цялото време. Опитва се да поддържа баланс и понякога нарушава строгия си режим, но не се обвинява за това. „Просто на следващия ден се връщам към нормалното и тренирам малко повече“. Това, на което не може да устои, са пържените картофки.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jenna Dewan (@jennadewan) on

Изборът ѝ да стане веган се базира на етика и специфични хранителни предпочитания. „Ям растителни храни, защото не само е здравословно и вкусно, но и е етично“. Според нея, светът прекалено много залага на консумацията на месо и затова тя се отказва от животните, за да възстанови баланса в природата. За да допълни здравословната си диета, Дюан залага и на поне 2 литра вода на ден. 

Закуска: Актрисата започва деня си с любимото смути. В него се съдържа спанак, къдраво зеле, лимон, ябълка, банан, понякога круша, семена от черен сусам и вода. По този начин тя не само се приготвя за предстоящите задачи, но се грижи за кожата и косата си.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jenna Dewan (@jennadewan) on

Обяд: За обяд Дюан избира ястието „зърнена купа“, в което слага киноа, черен боб, домати и краставици. Разбира се, зеленчуците могат да бъдат различни в зависимост от сезона. 

Вечеря: Ако обядът е бил по-голям, то в края на деня е време за по-малки порции. Понякога обаче Джена прави обратното – залага на салата за обяд, а за вечеря си прави паста от кафяв ориз с доматен сос или песто. 

Снак: Когато е затрупана със задачи, звездата трябва да има нещо здравословно подръка, което ще я държи в кондиция. Тогава тя си прави плодово смути – ябълка, банан, боровинки, малини и вода. 

Тренировката на Джена Дюан

Разбира се, танците са задължителни в режима на Дюан. Като професионален танцьор, тя не може да издържи и ден без този вид упражнение. „Обичам да ходя на забавен танцов клас със силна музика, като танцово кардио“, казва тя пред Marie Claire. А дори и да не танцува през целия ден, актрисата отново включва танците в тренировката си.

Треньорката ѝ Дженифър Джонсън казва, че започват с 30-минутна танцова загрявка. Според нея, танцуването е добра физическа активност, защото не правиш едно и също нещо като бягането или карането на колело. При него се скача, кляка се, местиш се на различни страни, въртиш се и постоянно променяш посоката си на движение. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jenna Dewan (@jennadewan) on

Дюан продължава да тренира, дори когато е бременна с първото си дете. Тогава Джонсън просто променя режима, за да бъде съвместим със състоянието на актрисата. „Тогава правихме много упражнения за ръце, защото те най-много се виждаха на червения килим“. След като става майка, Джена започва да има все по-малко време за фитнеса, затова намалява тренировките, но никога не ги пропуска.

Залага на 45 минути в залата, изпълнение с натоварени упражнения, които да поддържат формата ѝ. Всяка сесия включва кардио и силови тренировки, които работят върху няколко мускулни групи едновременно. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jenna Dewan (@jennadewan) on

Що се отнася до стегнатите ѝ ръце, тайната на Дюан се крие в бокса. „Обичам да се боксирам с въздуха, използвайки цялото си тегло. Ако го правиш в продължение на две песни и танцуваш в такт с музиката, в края ще усетиш, че ръцете ти са изтръпнали“. 

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари