IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Стегнат корем – 5 звезди разкриват своите фитнес тайни

29 декември 2020 16 30

Те са над 40, но изглеждат невероятно

Снимка: BGNES

Отслабването или по-здравословният начин на живот са цели номер едно за много хора. Дори и да са ги постигнали през 2020 г., някои признават, че все още имат отпуснато коремче и им е трудно да се отърват завинаги от коремните мазнини. Все пак, не е невъзможно, ако имат воля и следват инструкциите на специалист за хранене и тренировки.

Има много известни личности, които през последните месеци се преобразиха, като отслабнаха драстично. Освен певицата Адел и актрисата Ребъл Уилсън, за която 2020-а може да бъде определена като „Година на здравето“, има други популярни дами, които са над 40-годишна възраст, но изглеждат доста по-младолики. А това се дължи не само на добри гени, а и на усилена работа във фитнеса. Те често качват снимки в спортно облекло и се хвалят с плоските си кореми. Освен това, понякога споделят своя режим, за да мотивират последователите си да бъдат по-активни.

5 звезди разкриват своите фитнес тайни за стегнат корем

Тези звезди говорят открито за своя тренировъчен режим, а най-добрите фитнес инструктори и диетолози в Холивуд посочват детайли какви са предимствата му.

1. Дженифър Лопес

Латино дивата чукна 51 през 2020-а, но има доста стегнато тяло и често я виждаме с прилепнало фитнес облекло, на излизане или отиване към залата. Тя често тренира в компанията на своя годеник Алекс Родригес, а наскоро качи гола снимка, с която само доказа, че за нея възрастта е просто някакво число.

Ежедневни тренировки със сигурност се крият зад плоския корем на Джей Ло, но и храненето ѝ има значение. Тя споделя пред списание People преди няколко години, че винаги планира как да се храни, когато започва нов вид упражнения с конкретна цел. Ето защо закусва само плодове и зеленчуци.

10-дневна нисковъглехидратна диета, в която няма и захар, е друго нещо, на което се дължи фигурата ѝ.

Какво казва експертът: Въпреки че спазването на диета с ниско съдържание на въглехидрати не може да бъде дългосрочно, всеки може да се подложи на нея за по-кратък период от време. Това посочва фитнес инструкторът Тадео Арнолд. Той съветва хората да имат три хранения и малки закуски между тях, за да поддържат плосък корем и да имат балансирано тегло.

2. Шер

Певицата е на 74 години, като кожата ѝ е отпусната, но все пак не можем да кажем, че тялото ѝ е на баба на тази възраст. Тя продължава да спортува, за да поддържа своята форма.

Певицата споделя пред списание Hello!, че тренира пет дни в седмицата.

Какво казва експертът: Въпреки че може да установите, че нямате достатъчно енергия както преди години, да имате стабилен график за тренировки като Шер, е от решаващо значение за фигурата. Ако сте последователни като изпълнителката, ще се чувствате по-млади и и жизнени, разкрива още треньорът на знаменитости Тадео Арнолд.

„Планирайте тренировките си, а и се срещнете с личния си лекар, за да ги обсъдите“, допълва той, като изтъква, че Шер дължи плоския си корем на изградената рутина с времето.

3. Хали Бери

Актрисата също попада в графата „Неостаряващи звезди“. А що се отнася до нейните тренировки, едва ли ще я стигнете, защото тя прави нещо всеки ден. Виждали сме я във видеа в Instagram, в които се справя отлично с тежестите.

Бери тренира пет дни в седмицата с инструктор, редувайки йога, бокс, кардио и силови тренировки. Освен това държи много на съня, с което има плочки на корема и стегнато тяло.

Какво казва експертът: За да поддържате нивата на кортизола (хормон на стреса) ниски и да позволите на тялото си да изгаря мазнините, трябва да спите от шест до осем часа всяка нощ, казва още специалистът, тренирал много звезди.

„Това е оптималното време, в което тялото ще изгори най-много мазнини и ще се рестартира напълно“, обяснява Арнолд.

4. Ева Лонгория

Актрисата с мексикански произход често качва свои снимки по бански. Дори и след своята бременност, която бе след 40-годишна възраст, тя има има плосък корем. В свои интервюта тя посочва, че дължи това на начина, по който се храни – без захар.

Ева Лонгория обяснява пред Glamour, че когато понапълняла, а трябвало да се подготви за важна роля, тя спряла да яде захар в продължение на три месеца, като намалила до минимум и въглехидратите. Така в менюто ѝ не присъствали тестени изделия, десерти, ориз, картофи и основните вредни пържени храни. За сметка на това тя наблегнала на зеленчуци като броколи, спанак, брюкселско зеле, като приемала по малко естествени захари под формата на плодове и прясно изцедени сокове.

Какво казва експертът: Диетата без захар не се свързва с вижданията на специалистите по хранене за здравословен и балансиран начин на живот, но ограничаването на някои храни чрез нея, може да доведе до сваляне на няколко килограма и прочистване. Според Ейми Шапиро, само след месец, в който не ядете сладки, най-вече преработени храни, ще имате стегнат корем. А за да го запазите, трябва да си помогнете с малко упражнения за тази част на тялото.

Специалистът обяснява, че едно бонбонче може да ви даде енергия, но чрез него ще съхраните и повече мазнини в коремната област. Повишеният прием на захар също може да доведе до по-високи нива на кортизол. „За да ги намалите, спрете или ограничете захарта“, съветва тя.

5. Ева Мендес

Американската актриса, която гони 47 години, се е отдала на семейството и скоро не се е снимала в киното. Въпреки че е предимно домакиня и се грижи за своя съпруг и децата, тя не спира да поддържа формата си. Според информация на Shape, тя е почитателка на 5-факторната диета – консумиране на храна по пет пъти на ден, при това с пет основни съставки. Обикновено тя я спазва от 5 до 7 дни, с което се пречиства.

Какво казва експертът: Въпреки че добавянето на едно допълнително хранене на ден може да изглежда като грешен ход в отслабването, Мендес успява да стегне корема си по този начин. Освен това така тя предотвратява преяждане, което води до покачване на килограми.

Диетологът обяснява, че петте хранения за деня са в малко количество, като поддържат баланса на кръвната захар. Това не води нито до глад, нито до желание за прекомерно похапване, при което се получава подуване на корема.

Автор - снимка
Автор на статията:
Ваня Гъркова

КоментариКоментари