IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Известните дами, които превърнаха любовта си към гримирането в бизнес

10 януари 2021 18 00

Дженифър Лопес, Лейди Гага, Кайли Дженър, Селена Гомес и много други

Снимка: БГНЕС

Гримирането е една от важните процедури за всяка жена. Независимо дали го правите за собствено удоволствие или искате да впечатлите някого, рядко дамите излизаме без малко подобрения на лицето. С годините все повече се усъвършенстваме в гримирането и това ни доставя огромно удоволствие. Някои от нас дори понякога мечтаят да започнат свой козметичен бизнес, като по този начин хобито им ще се превърне в любима работа.

И докато ние можем само да си мечтаем, то някои известни личности превръщат всичко това в реалност. Козметичният бизнес е един от най-примамливите и постепенно се превръща в огромна ниша за добиване на още по-голяма популярност. Брандовете, носещи имената на звезди, се увеличават и конкуренцията става все по-жестока. Докато преди няколко години Кайли Дженър можеше спокойно да се нарече кралицата на тази сфера, сега тя трябва да се бори със Селена Гомес, Дженифър Лопес, Лейди Гага и много други.

Вижте кои дами превърнаха любовта си към гримирането в доходоносен бизнес

1. Холзи

След като накара феновете си да тръпнат в очакване няколко месеца, Холзи най-накрая разкри плановете си за 2021 година. Очевидно тя иска да разшири полето си за изява и се впусна в козметичния бизнес. Изпълнителката потвърди в Instagram, че е създала собствена марка, обяснявайки, че винаги се е гримирала сама за червения килим, живите изпълнения и видеата си.

„Гримът е една от големите ми любови, но винаги съм казвала, че той служи за това да ни прави по-уверени, а не по-красиви. Работих неуморно върху този проект в продължение на години, партнирайки си с невероятен екип и се надявам да почувствате духа ми. Освен това, продуктите са веган и не са използвани върху животни“, казва Холзи.

Марката ѝ ще носи името „About-Face“ и вече е достъпна за предварителни поръчки. Феновете ще намерят огромен избор от очни линии, червила, хайлайтъри и много други.

2. Дженифър Лопес

През август 2020 година Дженифър Лопес сподели селфи, на което изглеждаше невероятно. Тогава тя обяви, че съвсем скоро феновете ѝ ще могат да се насладят на продукти с марката JLo Beauty. Патентът е бил придобит през декември 2019-а, а козметиката вече е достъпна от 1 януари тази година.

В патента се казва, че марката ще съдържа разкрасителни стоки, но по-скоро ще бъде фокусирана върху грижа за кожата. Там ще намерите овлажнители, почистващи продукти, сапуни, гелове, лосиони, серуми, маски за лице, както и кремове за лице и тяло. В момента JLo Beauty предлага очен крем, серуми, маски за лице и овлажнители. Постепенно продуктите ще се увеличават и съвсем скоро очакваме Лопес да стане основател на козметична империя.

3. Селена Гомес

През 2020 година Селена Гомес пое по пътя на себеоткриването. Тя пусна албума Rare, успя да пребори психичните си проблеми, създаде собствено готварско шоу и основа козметична линия. Изпълнителката си партнира с известен бранд, като продуктите ѝ се предлагат в неговите магазини по цял свят. Името на линията е Rare Beauty и експерти заявяват, че това е най-добрата козметика на звезда, която някога е съществувала.

Линията се стреми да спечели 100 млн. долара в следващите 10 години, с които ще помогне за увеличаване на достъпа до услуги за психичното здраве, фокусирайки се върху уязвимите общности. 1% от годишния доход на Rare Beauty ще отиде в специален фонд, който ще се грижи средствата да бъдат запазени до достигането на желаната цел.

4. Виктория Бекъм

Бекъм – известна попзвезда и дизайнерка, добави и козметични продукти към своята империя през септември 2019 година. Линията ѝ се казва Victoria Beckham Beauty, като продуктите не са никак евтини. Овлажнителят ѝ струва 145 долара, а серумът достига цена от 210 долара. Въпреки това, част от гримовете ѝ са достъпни за всички, като очната ѝ линия струва 28 долара, а палитрата от сенки само 56 долара.

5. Риана

Част от това, което превръща Риана в най-богатата изпълнителка в света, е нейната козметична колекция Fenty Beauty. Тя получи одобрителни ревюта за своите продукти, като фон дьо тенът и коректорът ѝ се предлагат съответно в 40 и 50 нюанса. През 2017 година марката беше обявена за „изобретението на годината“ от списание Time.

6. Лейди Гага

Феновете на Гага подозираха подобен ход дълго време, но чак през 2019 година получиха своето потвърждение. Тогава изпълнителката разкри, че пуска на пазара марката Haus Laboratories. Оттогава звездата постоянно промотира новите си продукти, като наскоро пусна гола фотосесия, за да привлече внимание към гримовете си.

Интересното е, че Haus Laboratories първоначално е замислена като марка, която да предлага парфюми. Тя се превръща в първата козметична компания, която пуска стоки едновременно в девет страни, включително Великобритания, САЩ, Франция, Япония и Германия. Гага може да се похвали и със собствена марка сенки за очи, която носи името Stupid Love. Палитрата включва 18 нюанса, с които носителката на „Оскар“ иска да зарадва всеки, независимо от неговия пол, раса и възраст.

7. Иман

Расовото разнообразие все още е проблем в козметичната индустрия, като много марки са критикувани, че нямат достатъчно широка гама от основни нюанси, подходящи за всяка раса.

Ето защо моделът Иман е толкова популярна в този бизнес. Тя основава Iman Cosmetics през 1994 година, като марката е специално създадена за цветнокожите. Предлагат се 16 основни нюанса, като това може да не звучи много, но в сравнение с по-големите линии, които отделят три до четири нюанса за по-тъмните тонове, това си е истинска революция.

Линията на Иман не предлага само фон дьо тен. Всъщност тя съдържа всичко, от което бихте имали нужда, независимо от цвета на кожата ви.

8. Кайли Дженър

Едно от нещата, които направиха Кайли Дженър най-младият милиардер в света, беше основаването на козметичната ѝ линия. Брандът се оценява на 360 млн. долара и се радва на огромна слава от началото си. Най-известният продукт, разбира се, е червилото. Марката предлага още и очни линии, сенки, коректори и много други.

9. Дрю Баримор

Когато Баримор основа Flower Beauty през 2013 година, първоначално тя беше достъпна само в магазини Walmart. Три години по-късно актрисата разкри, че е била на козметичния стол от 6-годишна и е имала възможността да се учи от иконите на индустрията за красота.

Марката ѝ добива още по-голяма слава през 2018 година, когато си партнира с Ultra. Сега линията на Дрю, която не е тествана върху животни, включва продукти за грим като палитри за сенки, спирала и руж, както и аксесоари като четки, чанти за грим и ароматни свещи.

10. Миранда Кер

Миранда Кер е един от най-известните модели в света, така че прехвърлянето ѝ към бизнеса за красота не е голяма изненада. Тя основа Kora през 2009 година, като прекара 18 месеца в изучаване на хранителна и здравна психология в университет в Австралия.

Десетилетие по-късно, Kora продължава да се развива успешно и сега се продава в големите козметични магазини в САЩ и по света. Продуктите варират от тонери и серуми до червила и ароматерапия.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари